miercuri, 18 februarie 2015

Personal branding sau Marketingul personal

     Blocaj mental sever la orizont! Vreau să aflu exact cum se face că fenomenul de personal branding face referire la Dana Rogoz, Adela Popescu și Laura Cosoi. Dacă vă este greu să credeți puteți verifica topul blogurilor din România. Cum au reușit ele să fie mai ''valoroase'' vizual, prezente, competente, cum au reușit să se diferențieze de mulțime? Din ce văd eu brandingul personal pune în același loc individul și cariera ambalate frumos pentru a te convinge să-i accepti ideile sau să-i cumperi produsele/serviciile ( Laura Cosoi - ondulatorul Rowenta, Dana Rogoz - plicurile Moon si Adela Popescu - cremele Fereto). Nu am nimic cu ele, doar că nu îmi este foarte clar cu ce se ocupă, în rest, toate bune și frumoase!
Mă gândesc că și-au identificat audiența și și-au stabilit conținutul părerilor/postărilor în concordanță cu publicul ce le admiră. Și mai cred că este un amestec de spectacol continuu, lumini, artificii și ceva naturalețe, autenticitate, reputație.

 Trebuie să recunosc că și eu le-am dat LIKE pentru rezultate!

SURSA:  sammarquardt.com

 
Iți mulțumesc pentru timpul petrecut pe BLOGUL meu!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Trimite-mi părerea ta cu privire la acest subiect!


I am digitally distinct! Visit onlineIDCalculator.com
>